Klasické přihlášení

Nemůžete vyplnit toto pole
 

Přihlášení přes sociální sítě


Jak nakupovat

Objednání zboží v internetovém obchodě Reacar.cz je velice snadné. Pro jistotu jsme vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.

Vyberte si zboží:

  • Pokud již přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko HLEDAT.

 

  • Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve v horní části stránky kategorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.

Vložte zboží do košíku:

  • Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko DO KOŠÍKU. Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se okénko s informací, Zboží bylo přidáno do nákupního košíku. Zde se můžete rozhodnout, zda již půjdete do košíku a dokončíte objednávku, nebo budete do košíku chtít přidat ještě další zboží.
    • Pokud již chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klikněte na nákupního košíku.
    • Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, jednoduše stačí vybrat další výrobek. Po vložení všech dalších věcí do košíku klikněte na tlačítko KOŠÍK.

Změna obsahu košíku:

  • Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko KOŠÍK v pravém horním rohu stránky.
  • V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství v okénku s množstvím, případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku http://img.kasa.cz/k-img/static/krizek.png.
  • Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE.

Doručovací údaje:

  • V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
    • Pokud jste již u nás zaregistrováni, přihlašte se. Objeví se přihlašovací okno, kam zadáte svůj e-mail jako uživatelské jméno a své heslo a klikněte na „PŘIHLÁSIT“. Jestli jste své heslo zapomněli, můžete si ho nechat poslat na e-mail. Klikněte na tlačítko Zaslat zapomenuté heslo.  Pak již jen stačí zadat svůj e-mail, který jste použili při registraci a kliknout na tlačítko „ODESLAT“. Na e-mail vám přijde nové heslo a instrukce, jak jej použít.
    • Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, odtrhněte „je stejná jako fakturační adresa“ a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
    • Pokud zboží nakupujete pro firmu vyplňte potřebné firemní informace jako Název firmy, IČ, DIČ.
    • V dolní části stránky naleznete pole „Poznámka k objednávce“, které je určené pro dodatečné informace.

Pokud máte již vše vyplněno, klikněte na tlačítko „POKRAČOVAT“

Doprava a platba:

  • Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Po předchozí telefonické domluvě si můžete si zboží vyzvednout osobně na na adrese:

    Jiří Klíč, Charbinská 175, Liberec XIX, 460 08

    Také si můžete zboží nechat doručit dopravní společností nebo Českou poštou.
  • Osobní vyzvednutí zboží je zdarma.
  • Vyberte si způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např. na dobírku nebo platbou předem na účet. V pobočce můžete zboží zaplatit hotově.
    •  

Shrnutí objednávky:

  • Tato stránka je určena pro celkovou kontrolu objednávky. Je zde vidět veškeré zboží, které si chcete objednat, zvolená doprava, fakturační a doručovací adresa a konečná cena s DPH.
  • Pokud jste nalezli v přehledu nějakou chybu, klikněte na tlačítko „Zpět“ a chybu opravte. Po opravení se opět vraťte do části košíku „SHRNUTÍ“
  • Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „OBJEDNAT“, objednávka se odešle, a zobrazí se informace o tom, že vaše objednávka byla úspěšně odeslána.

Potvrzení o přijetí objednávky:

  • Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte nás přes e-mail či telefon. Zde si zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.

Potvrzení objednávky:

  • Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.

Potvrzení záruky:

  • Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura, které při osobním odběru obdržíte přímo, nebo je zaslán spolu s objednávkou.